tisdag 1 september 2009

Okey pokey

Jag har varit duktig idag. Jag cyklade till Swedbank på Trandared och betalade kåravgiften och sedan åkte jag till Stan för att träffa min Fer. Vi gick till Wayne's, som på den goda tiden. Det var awesome. Och när jag kom hem så tog jag mig i kragen och ringde till England. Och jag var nervös helt i onödan. Kvinnan jag pratade med som jag ska bo hos var jättetrevlig. Hon verkade bry sig, och lovade att visa universitet och hämta upp mig och mina väskor. Och hon kallade mig "darling" och sa "okey pokey". Skulle kunna tolkas som lite Kathy Bates i Misery, men jag tyckte hon verkade helmysig, och så underbart brittisk. Just nu kan jag inte vänta tills jag äntligen åker dit. Woooo.

Men imorgon blir det Göteborg, och det lär bli minst lika skoj. Wooowooop.


Lite bilder - Flumm med Fer:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar