tisdag 8 september 2009

Kaffe fort

Ska dricka mitt kaffe fort. Måste gå till snabbköpet och köpa en tidning för en lektion. Och lite frukt så jag överlever dagen. Igår var underbart. Hade intro på skolan, och fick se campus, som var enastående. Jättestort och jättefint. Sedan åkte vi in till stan och gick runt, åt på McDonald's så klart, och sedan tog vi en öl innan vi gick ut på piren. En tjej kom fram till mig och sa att hennes kompis tyckte att jg var söt och att han ville ha mitt telefonnummer. Det tyckte jag var lite skoj. Sedan gick vi ut på den berömda piren som var fantastisk innan vi åkte hem. Det är stört att jag faktiskt bara har varit här i två dagar. Känns som om vi har varit här i en vecka minst och har umgåts hur länge som helst. Men nu måste jag skynda mig. Så det så.

3 kommentarer:

  1. Kom ihåg vad vi sagt, inga engelsmän... De är bleka, rödhåriga och fula ;)

    SvaraRadera
  2. åh, jag är så glad för din skull! ta massa bilder och lägg upp! :D

    SvaraRadera
  3. Haha, ja, men är de för blyga för att komma fram själv är det väl inget att ha?

    SvaraRadera