tisdag 15 september 2009

To die by your side is such a heavenly way to die


Vi har precis sett världens mysigaste film. 500 days of summer rekommenderas skarpt. Vill se den igen. Med en gång!

Har faktiskt pratat lite mer med min värdmamma idag. Sa åt henne igår att jag inte hade planerat att vara ute så sent då, men som vi alla vet går saker inte alltid som planerat. Så jag sov hemma hos Lisa igår. Och hon tyckte att det var roligt att jag skulle komma hem tidigt. Hoppas jag i alla fall. Hade varit jobbigt om hon oroade sig eller bara tyckte att jag avr konstig. Men hon har ju haft studenter här tidigare. Från Göteborg dessutom. De ska dessutom åka bort i en vecka på fredag, så jag får huset för mig själv. Det är då alla borde komma och hälsa på. ^^ På tal om värdparet hade de värsta bråket förut. Om morötter i currygrytan tror jag det var. Det var lite läskigt.

Men nu skall jag nog ta och bädda ner mig, för imorgon ska vi till London och jag vill se så fabulous ut som det bara går.

1 kommentar:

  1. Det är normalt att gifta människor bråkar, Viktor!!! Bara för att din mor och far är så förtvivlat sams nästan jämt, så är det normalt med bråk och gräl. Så länge de inte ger sig på dig så...

    SvaraRadera