lördag 26 september 2009

But in my heart it's spring

Idag har jag, Tina och Emma suttit i en jättefin park i över två timmar och pluggat fonetik och njtit av den sista sommarvärmen. Det bästa är att jag faktiskt kommer ihåg sjukt mycket av fonetiken, så det lär nog gå rätt bra.

Igår var vi på en klubb som heter Stonelove, där de spelar indie/electro och jag var i himlen (trots att Lisa snefyllade och Tina dumpade mig för tredje gången i rad). Jag dansade som aldrig förr, och varenda gång jag försökte ta en paus: BAM! Heads Will Roll med Yeay Yeah Yeah's, BAM! Paper Planes med M.I.A. Ok, nu behöver jag vila. BAM! Hotel Yorba med White Stripes. Och sedan kom The Strokes, så Felicia tvingade mig att stanna, och efter det var det David Bowie, och the Smiths. Ja, ni fattar grejen. Jag älskar Digital.

Ikväll kanske vi ska ut igen. I vilket fall kommr vi ha en trevlig kväll, då vi firar vår långhelg. Och om Tina dissar mig igen blir Viktor arg. ARG säger jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar