tisdag 29 september 2009

Blond

Som de flesta vet är jag en otroligt skärp ung man. Hänger alltid med på allt som händer runtomkring mig, och tänker alltid efter innan jag pratar. Sen jag kom till England är jag om möjligt ännu smartare.

Lisa: Min el funkar inte. Jag kan inte koka vatten till mitt te. Buhuuu.
Viktor: Men har du provat med att micra det?

Viktor: Åh vad fint. Vart köpte du dem?
Lisa: På poundland [där allt kostar en pund]
Viktor: Gött. vad kostade det?

Viktor (skriver med Lisa på Facebook): Men funkar ditt internet idag?

Fast när jag tänker efter är det nog inte England som gör mig extra blåst, utan Lisa.
---

Men goda nyheter. Nunne och Jocke ska boka flyg idag, och kommer om bara två veckor. Vi kommer ha så roligt att jag inte ens vågar tänka på det. Hurra.

2 kommentarer:

  1. Undrar vem du har fått den egenskapen från? Att prata innan du tryckt på on-knappen till hjärnan... Inte kan det komma från mig, sånt gör aldrig jag.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Jag säger alltid bara kloka, genomtänkta grejer själv.

    SvaraRadera