tisdag 8 september 2009

Scarecrow

Jag vet inte när jag ska hinna träffa min värdfamilj. Jag skulle vara hemma till åtta idag hade jag bestämt, men vi glömde bort tiden och så var hon helt plötsligt halv tio när jag kom hem. Har i alla fall haft första dagen ordentligt i skolan och det är asgrymt. visserligen läser vi fonetik nu, som jag har läst två gånger tidigare, men det är skoj. Campus är jättefint, och jag börjar nästan hitta både där och inne i stan. Onsdagar är alltid lektionsfria så imorgon ska vi ha både frukost med skolan och välkomstfest. Fast däremelllan blir det dignostiska prov. Men det går nog fint. Jag vet att det blir utdraget, men jag har det så underbart här. Har till och med köpt mitt dyra tre-månaders busskort,. så nu är allt klart för resten av vistelsen.









3 kommentarer:

  1. Men oj va fint det var på piren

    SvaraRadera
  2. Jag har nog tagit ännu finare bilder på den. Den är verkligen jättestor och fin, med massa karuseller och grejer.

    SvaraRadera
  3. Det låter ju som om du har det jättebra. Jag blir faktiskt lite avis på dig när jag läser det här.

    SvaraRadera