fredag 25 september 2009

November Spawned a Monster

Hade sovmorgon idag vilket var ljuvligt. På vägen till skolan fick jag ett helt oväntat samtal från min käre Joakim, vilket var ännu mer ljuvligt. Mina två stora kärlekar kommer att hälsa på mig 15-18 Oktober, och det ska vara underbart att se dem. Fast Jocke kommer säkerligen misshandla/kidnappa mig eftersom jag seriöst funderar att stanna här en termin till. Själv tycker jag ju att den bästa lösningen är att fly från borås och komma hit själv. Men vad vet jag. Ikväll ska jag och Lisa äta tacos och dricka öl.

Och nästa vecka har vi bara lektioner på tisdag, eftersom vi har tenta på fredag, så det blir en del pluggande och en del pluggande. Känns välbehövligt, men lite synd att de valde denna veckan att vara lediga, då mina medmänniskor kom hem från Spanien igår kväll/natt. Men nu ska jag plugga fonetik som aldrig förr. Eller jo, som förr, fast på engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar