tisdag 1 september 2009

Something something dark side

Har haft en ytterst produktiv dag - skulle åka till banken, men glömde inbetalningskortgrejen. Men jag låste upp min gamla mobil och skaffade ett batteri. Sedan läste jag i min bok och degade i soffan hela långa dagen. Och åkte med bror och köpte nya gitarrsträngar. Imorgon blir det bank och Fer. Ska bli trevligt att träffa henne en sista gång.

Just nu börjar jag bli lite nervös. Har nästan börjat fatta att jag faktiskt ska åka iväg i över tre månader till ett främmande land där jag inte känner någon. Men jag är social. Det brukar gå bra. Det jag är mest nervös för är nog att jag kanske måste ringa till min värdfamilj. Om hon inte svarar på mitt mejl imorgon tvingas jag nog ringa ett samtal för att se till att jag inte kommer som en komplett överraskning. På engelska dessutom. Telefonen är ju inte min bästa vän ens på svenska.

Men nu ska jag se på Vänner och längta till Göteborg en smula. Så länge kan ni få titta på en jättefin bild på mig i Slottsskogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar