torsdag 3 september 2009

Pas d'accent

Har haft två galna, men grymma dagar i Göteborg. Jag började med thaibuffé med Puff Daddy, sedan biblioteket, sedan massa mys med kaffe och sedan var jag hemma hos Sara. Även Emma och Pirat kom dit och vi hade det jättetrevligt. Sedan drog vi till Kellys där vi träffade två fransmän som vi började prata med. De följde med på efterfest senare, vilket var jätteskoj. Och de bekräftade att jag faktiskt kan lite franska fortfarande. På Kellys träffade jag också en brud från Brighton som var jättetrevlig, och hon skulle också tillbaka dit på Söndag och lovade att vi skulle parta i England. Hurra. Idag promenerade jag en massa och fick säga hejdå till Sara och Joni och så träffade jag Ebba från mitt jobb en snabbis. Men nu är jag tillbaka hemma hos familjen och min sjuka bror som det är synd om. Så jag hade tänkt att tillbringa kvällen med att glo på Vänner med honom och äta mig tjock på chips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar