onsdag 9 september 2009

Resting




Perhaps in peace?

Har sprungit runt största delen av denna dagen också, men nu har jag faktiskt två timmar av ro. Tro det eller ej. Imorse hade vi gemensam frukost i stan, i de lite mer "alternativa" och bohemiska delarna, enligt vår lärare. Det var jättemysigt, och vi fick en massa mer eller mindre intressant information om Brighton, plus en mini-rundtur. Det började även en ny tjej i klassen, som har bott här sedan februari, som verkar jättetrevlig, och har koll på vilka ställen man ska vara på.

Efter lunch hade vi ett diagnostiskt prov, därm man skulle välja alternativ. Det var närmare 200 frågor. Inte illa. Men jag avr klar efter en timme och åkte hem, där jag nu är. Har till och med lyckats handla och äta, samt prata lite med min värdmamma. Det händer inte så ofta det heller. Ikväll är det välkomstparty på Green House Effect, som jag ser fram emot, men just nu ser jag mer fram emot att bara stanna hemma och lata mig. Kanske kolla lite på Simpsons och läsa i min fonetikbok som jag, som den grammatiknörd jag är, tycker är jätteintressant. Känn på den ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar