tisdag 22 september 2009

He said my favourite book was dirty

Kom sent till skolan idag för att mina bussar är galna. En ny lärare, Amerikan dessutom, och jag skuttar in tio minuter för sent. Efter skolan köpte jag och Lisa pizza (två för en) och såg på Sex and the City i typ tre timmar. Bästa aktiviteten efter skolan. Imorgon ska vi åka på en liten fieldtrip till East Sussex och se på något slott och lära oss om Slaget vid Hastings. Vi får se hur det går. Just nu sitter jag och leker med skype och är bitter över att CSN är krångliga och inte vill ge mig några pengar. Njuter av att ha huset för mig själv, för paret Eason kommer hem på torsdag, och det är så skönt att vara lite ensam. Men så kan det vara.

1 kommentar:

  1. Slaget vid Hastings, år 1066. Någon påstod att jag kunde det eftersom det var det året jag föddes... Förstår inte vad de menar.

    SvaraRadera