torsdag 24 september 2009

Money

Hurra. Äntligen har CSN blivit snälla. Det blev lite krångel, men fick ett meddelande idag där de ändå godkände min ansökan, så på måndag får jag mina pengar. Och imorgon får jag min sista McDonald'slön, så idag är jag klad Viktor. Har dessutom upptäckt att jag har min första tenta nästa fredag, så helgen och hela nästa vecka blir plugg plugg.

Igår var vi i en stad som heter Battle där vi fick lära oss om the battle of Hastings (1066 - min mamma kan). Det var intressant, men jag tror aldrig jag har sovit så mycket i mitt liv. Sov hela vägen dit och hela vägen hem, och för någon som inte kan sova a) på dagen, b) sittande och c) på en buss, så var det inte en dålig bedrift. Nu ser jag på Top Model (yay) och ska snart till Lisa och mysa. Och inte bli ledsen över att mitt värdpar kommer hem idag.

Och till far har jag: några bilder på huset och mitt rum. Eller i alla fall utsikten från min säng.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar