fredag 11 september 2009

Sidekick

Har haft en underbar första vecka. Känns som om jag har varit här i evigheter. Skolan har mjukstartat, och hittills har det verkat lugnt, fast de flesta verkar livrädda för fonetiken. Jag är ju så cool att jag har läst det två gånger tidigare, så det lär inte bli alltför svårt. Nu har vi vår första helg, och det känns underbart. Trivs jättebra i både stan och hemma i mitt rum, även om jag inte är här en massa. Det bästa med staden är hur otroligt trevliga alla är. Brightonbor är så mysiga. Alla kaller en darling och honey, och de säger cheers hela tiden. I love it.

Ikväll ska jag hem till min nya sidekick Lisa och mysa innan vi träffar de andra på stranden och myser och sedan ska vi till en indie/electroklubb och mysa. Igår var jag hemskt förkyld, så tog en lugn kväll hemma, och det gav resultat. Nu är jag enbart lite snuvig. Och nej mor - jag skall icke vara ute hela natten. Jag skall ta det lugnt.

Men nu ska jag äta. Och hör sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar