tisdag 14 juli 2009

Repenti, j'ai trahi

Just nu känns det bra att vara Viktor. Kom in på min skola i Brighton, umgås med en massa folk, sommaren har återvänt och känner mig förvånande nog rätt motiverad att jobba. Trots att det är the week of doom - Gothia Cup. Inte nog med att restaurangen svämmar över, spårvagnarna är överfulla med skrikande och sjungande fotbollsspelare som man nästan abra vill skrika på. Ställa mig jämte och glo ner på dem och spruta eld! Dessutom är det en spänd stämning på jobbet efter lördagsnatten som har spridit sig på aftonbladet...

Och Robyn kommer till Way out West. Good job people who book bands.

Men nu ska jag hem till min syster och se på Romy & Michele. På tal om sagda syster, så ställer hon ut sin konst på biblioteket på torsdag. Missa inte det.

Tänkte avsluta med den bästa komplimangen jag fått på länge:
"Jag måste fråga, är du modell?"
"I wish. Tycker du jag ser ut som en modell eller?"
"Eller nä, inte egentligen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar