fredag 24 juli 2009

Five six grab a crucifix


Idag jobbade jag bara fyra timmar istället för åtta eftersom jag har varit sjuk de senaste två dagarna, vilket kändes jätteskönt. Just nu sitter jag och dricker kaffe och ser på en Nightmare on Elmstreet film. Och även om jag har sett Scream-filmerna fler gånger än man borde erkänna, och tycker att jag kan Wes Craven's stil, skrämmer den mig. Han kan verkligen blandningen mellan verklighet och fantasi, och bygga upp stämning. Därför är jag extra psyched att få se hans nya Scream. Även om kvaliten kanske gick ner lite ju fler han gjorde, och de kunde kännas en smula småfåniga lite då och då, så är de fortfarande hysteriskt roliga. Och Courtney Cox som bitch slår aldrig fel. Men innan den filmen kommer ska jag kolla klart på denna filmen och förhoppningsvis inte bli alltför skrämd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar