onsdag 22 juli 2009

Oh Shanghai

Oh, underbar dag. Jag var hos Sofia och såg på både Hedwig och Grease, åt kakor och gick på en promenad vid Mossen. Sedan åkte jag hem och fick ett sms från min underbara Lisa som jag inte har sett sedan december, för att hon har varit i Sydamerika i ett halvår. Hon var i Göteborg över dagen, helt oförberett, så jag flög ner till stan för att träffa henne. Har saknat henne så. Vi gick upp och ner längs Avenyn och dansade Salsa vid Rockbaren (då kom det en tysk snubbe och tyckte att vi gjorde fel, så han snurrade runt mig ett par gånger och gick. Lisa grät av skratt och jag avr bara lite paff). Sedan avr hon tvungen att gå hem och sova hos sin bror, för hon är dum och ska till Nroge imorgon, så jag gick hem till Deji och åt godis istället, och helt plötsligt är det sent igen, och jag har fått mycket gjort på min lediga dag. Imorgon tänker jag nog inte göra någonting, för att väga upp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar