fredag 17 juli 2009

I'm the slayer ask me how

Jag hade en trevlig kväll i Borås, med bio, massa folk man stöter på på stan och en bugg med Nanne. Sedan så sov jag lite grann och gick upp för att åka hem till Göteborg och jobba. Men jag var alldeles konstig och mådde inte bra alls. Det snurrade och jag kunde knappt koncentrera mig på att stå upp, trots att Maya var snäll och satte mig i köket. Så jag fick gå en och en halv timme tidigare. Det var snällt. Så nu är jag hemma och lyssnar på Grease-soundtracket och ska börja min årliga Buffy re-watch. It's gonna be awesome. Stick Around!

Och imorgon komemr Fisk och Fer för att fira den sistnämdes födelsedag eftersom jag var sjuk förra helgen då det skulle vara. Vi får bara hoppas att jag är piggare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar