söndag 16 augusti 2009

My Doddamn Damaris

Hade ännu en underlig dag igår. Åkte in till området för att se Patrick Wolf, och det var extas i form av ljudvågor. Eufori i mina öron. Helt jävla magiskt underbart. Sedan gick jag knäsvag och drev runt bland lite olika vänner innan jag skuttade hem och åt en macka och två ägg. Såg Vampire Weekend i SPÖREGN (också helt jättebra) och sedan skulle jag jobba. Men efter bara en halvtimme, en timme, så började jag känna mig yr och svag och illamående, så jag satte mig ner. Och sedan blev allt bara värre, så de skickade mig till sjukvården och sedan hem. Jag missade Lily Allen och My Bloody Valentine, men skulle ha jobbat då ändå, så det var inte hela världen. Och underbara Sofia ringde under Lily-konserten och höll upp mobilen så jag kunde få höra Fuck You. Det var gulligt av henne.

Nu ska jag försöka ta det lite lugnt, för ska jobba 15-21 idag. Min totala upplevelse på Way out West skiver jag om imorgon, för då är jag ledig för resten av året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar