tisdag 11 augusti 2009

Cripple and the starfish

Ok, så har haft en duktig dag i Borås, tränat, städat och hittat en bild där jag ler och ser normal ut. Inte illa. Men nu håller jag på med en städning/undanrensning av min lägenhet. Ska nämligen ha visning efter jobbet imorgon, och försöker få den att se representabel ut, och inte som om en fjortonårig flicka bor här. En svår uppgift ska ni veta. But I will succeed. Ska bara dammsuga lite snabbt och se om det finns något jag borde gömma...

Imorgon har jag alltså en hel massa att göra - ska jobba, visa lägenheten, träffa Emma som kommer hem (äntligen) och se Markus på Kungstorget. Mycket att göra, men ack så trevligt.

2 kommentarer:

  1. Jag har en nyckel till din lägenhet som du kanske vill ha innan du flyttar.

    SvaraRadera
  2. Ja, tack det hade ju varit trevligt. :)

    SvaraRadera