tisdag 25 augusti 2009

Sweetness, I was only joking when I said I'd write you

För att jag inte har lärt mig allmänt bloggvett glömde jag att länka till Patriks blogg förra veckan. Så det gör jag nu.

Idag har jag varit duktig Viktor. Packat en smula (jag har upptäckt att smärtan blir mindre om man packar lite i taget), varit på biblioteket (fast jag hade inte hjärta att lämna tillbaka High Fidelity. Så nu får jag snabbläsa Hornby en vecka och lämna tillbaka när jag kommer till Götet nästa vecka) och varit hos optikern. Ännu en anledning att komma tillbaka från Borås. Sedan träffade jag ovan nämnda Pirat som sökte jobb på Operan. Och jag har lovat att be för att han ska få jobbet, men det kan ju faktiskt göra saken värre, Vi gick och köpte nya Cheap Monday åt mig, då knappen ramlade bort från mina gamla slitna. Och sedan åkte jag hem till Sofia och hade räkfrosse och såg på svensk tonårsfilm in all its glory. Just nu känner jag mig inte bäst i halsen och kan inte bestämma mig för om jag är kall eller varm. Brukar vara beviset på att jag borde gå och lägga mig.

Jag upptäckte idag att jag var dubbelbokad för imorgon (vilket jag är de flesta dagarna nu när jag försöker klämma in alla mina vänner på en vecka), men som tur är var både jag och Ebba dubbelbokade på samma grejer, så det blir först pyjamas/tapas party hos Julia och sedan sista Colors på Nef. Lär bli grymt. :)

Men nu ska jag äta hallonkräm så det förslår.

(PS. Jag fick in hela fyra parenteser i detta inlägget. Inte illa alls! Jag är så cool att jag till och med har parenteser i mina sms)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar