lördag 29 augusti 2009

There and back again

Jag sitter nu hemma i borås efter en lång dag av bärande, packande och städande. Är officiellt utflyttad och Boråsare i en vecka. Känns så där. :) Fast det är kul att vara hemma i huset igen, men fruktansvärt att jag aldrig kommer att få se min första lägenhet igen. Aldrig se stället där jag spillde ut Jockes fulla mjölglas med Bailys. Eller ställer där jag barakade ner i bordet så att endast flisor blev kvar. Eller där jag blev så skrämd av Michael Myers att jag spillde vin över hela mig och soffan och Nanne grät i top minuter av skratt. Men jag har minnena och en hels massa bilder. Så jag tror jag överlever. Farväl lägenheten, you've been good to me.

Städande föräldrar (tackar för hjälpen så otroligt mycket)

TOMHET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar