fredag 28 augusti 2009

That old familiar sting

Efter onsdagens pyjamasparty kan jag konstatera att människan som uppfann tequila är helt och hållet ondskefull. Tillbringade större delen av gårdagen med discobaksmälla och försökte minnas hur mina hörlurar gick sönder. Men de var ändå glappiga och nu har jag nya. Sedan träffade jag Emma & Jennie för the last supper innan jag åker, och sedan såg jag och Jocke på Will & Grace och frossade i chips och godis halva natten. Mycket trevligt. Nu har jag en förmiddag av tvätt, disk och packning framför mig, och jag känner mig inte alls motiverad. Det är förmoldigen bara kaffeabstinens. Sedan ska jag träffa Sofie från Spanien som bor vid Musikvägen, bara tio minuter härifrån! Och sedan blir det underbara Alma en sväng ikväll, och sedan sova inför flytten. Som jag inte riktigt hunnit smälta än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar