måndag 10 augusti 2009

I pose like Rocky tonight

Har haft en ytterst händelserik helg. I fredags skulle jag in till stan och träffa Mr. P en stund. Vi gick till systemet och sedan skulle vi hem till Amanda. Men det visade sig att hon låg och sov, så vi åkte hem till Radiotorget och drack lite vin. Sedan vaknade Amanda och kom över och fortsatte dricka lite vin. Kvällen slutade med att mitt bord var sönder, mitt badkar var sönder och en av mina gitarrsträngar hade lossnat. Hellyckad kväll med andra ord. Och Pirat köpte ett nytt bord åt mig på loppisen vid min lägenhet, så jag blev glad. Dagen efter kom Nanne över och myste och det blev alldeles kul det också. Nu är jag i ljuva Borås och svär över att min dator är allmänt elak. Åt på Tellus med The Trio för sista gången innan Nunne åker till dumma Växjö och jag åker till dumma Brighton. Och Jocke har numera lockigt hår. Inte illa. Ska städa huset imorgon för 200 spänn. Viktor klagar inte. Sedan börjar Kulturkalaset och sedan blir Way out West. I have a feeling it's gonna be awesome.

Nevermind, I just went on the floor.


We are the dancing queens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar