söndag 23 augusti 2009

My life in a bag

Idag har jag börjat packa. Det är svårt att packa ner sitt liv i en massa kassar och kartonger. Speciellt när jag upptäcker att jag har högar av crap som jag inte har hjärta att slänga. Jag vet inte ens vart jag har fått allt ifrån, eller hur det har fått plats i min lägenhet, men det är mycket grejer kan jag säga. Har dessutom varit inne i stan och ätit sushi, vilket var väldigt trevligt. Nu väntar en kväll av lite mer löst packande, och en hel massa Simpsons om allt går som det ska.

2 kommentarer:

  1. Var har du hittat den snygga hatten? Och vad har du tänkt använda den till, du har ju inte ens haft nån cykel i Gbg

    SvaraRadera
  2. Det är Nannes hatt. Tyckte att det var hysteriskt roligt att ta på mig den när jag var och hälsade på henne i Växjö förra året.

    SvaraRadera