söndag 14 mars 2010

Innan dig var döden nåt som tröstade mig

Jag är helt körd i huvudet just nu. Jag har suttit med min lingvistik i stort sett hela dagen, och nu ser jag snart dubbelt. Ändå känner jag att jag borde göra mer. Jag vet hur man prioriterar. Ändå är tentan två veckor bort. Det som gör mig paranoid är att vi har en annan tenta bara fyra dagar innan. Efter det har vi i alla fall två veckors lov, och det kommer att vara så obeskrivligt skönt. Nu kan jag verkligen inte plugga mer idag, och jag borde egentligen känna att jag har varit otroligt duktig idag. Varför gör jag alltid en så stor grej av ett prov där man kanske ändå inte behöver lägga ner så otroligt mycket tid? Jaja, det kommer nog gå bra, och bättre att vara på den säkra sidan. Nu ska jag äta och lägga mig i min säng och se på hjärndöd underhållning.

Och om bara sju dagar kommer Jennifer hit. Det kommer att bli awesome med stort AWE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar