söndag 21 mars 2010

Everyday is lesbian lover day!

Ja, men underbart. Förutom att en fiskmås bajsade på min hand har det varit en underbar dag. Vandrade med Jennifer överallt och visade de viktigaste sakerna och lunchade och chillade på stranden med flickorna. Sedan åkte var och en heh-em till sitt och det var meningen att jag skulle plugga, men det blev bara en timme. Sedan vandrade vi till thai/sushi/efterrättsbuffé och satt och lekte tjockisar i en och en halv timme. Kom just hem och är fortfarande illamående. Jag är bäst på all-you-can eat. <3

Lite synd att det inte blev så mycket pluggande, men jag har faktiskt hela dagen imorgon på mig, och känner att jag faktiskt är rätt väl förberedd. Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag och bara leka komapatient.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar