torsdag 4 mars 2010

I'm just a girl in the world

Har varit duktig och lärt mig massa om lingivstik och språkförändring och är allmänt pepp. Jag skyller på våren. Jag märker det så otroligt mycket på mitt humör. Jag blir alltid så full av energi (mer än vanligt till och med) och jag vill bara skutta runt överallt. Jag kan med säkerhet säga att våren är här, för jag har plockat fram min vårmusik, den musiken som alltid passar sig bäst på det varma halvåret. Hurra och hurra. Det är bara synd att mitt rum är iskallt och att inget varmvatten funkar på hela Miami. Jag tror det är något fel på värmepannan. Så det borde nog lösa sig snart. Nu ska jag ta ledigt i några timmar och sedan ska jag göra slutspurten med Hamlet. Och imorgon lutar det åt att vi ska se den nya Tim Burton-filmen, Alice in Wonderland, i 3D no less. Det har jag sett fram emot i över ett år nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar