tisdag 30 mars 2010

Echo & the Bunnymen

Hur lyckas jag? Igår när vi var ute och tog en (just det, en!) öl så bestämde jag och Molly oss för att gå hem till henne och chilla en stund. En stund sträckte sig från klockan elva till klockan fyra. Vi satt bara och lyssnade på musik och pratade och drack lite vin så jag somnade vid klockan fem. Och av någon oförklarlig anledning så vaknade jag vid halv elva och kände pigg. Hur går det till att jag alltid vaknar tidigt nu? Jag gillar ändå att vara uppe tidigt, men inte när man somnar vid fem på morgonen! Men nu tänkte jag ändå ta vara på det och tvätta, handla mat och städa så kanske jag hinner ta en liten tupplur innan Tina kommer från London.

---

Jag har dessutom fått nog av min obscena obsession med Madonna, äntligen, så jag jag försöker motverka detta och ta tillbaka min värdighet med världens post punk obsession. Så nu är det bara Joy Division, New Order och Echo & the Bunnymen. Jag gillar det.

---

Och mer bra nyheter: jag fick ett erbjudande om en av studentlägenheterna jag hastigt sökte igår. Och jag är tydligen en av de 10 människor som fått erbjudandet. Hurra och hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar