måndag 15 mars 2010

I blame Coco

Jag har haft en helt och hållet poänglös morgon, men är rätt så glad ändå. Jag vaknade klockan sex och kunde inte somna om. Tillbringade de extra två timmarna på morgonen med att bara ta det lugnt och chilla lite hemma. Begav mig ut mot bussen och satt och läste i Gulliver's Travels, som kommer att ingå i tentan nästa tisdag, och bara njöt av det utomordentligt fina vädret. Jag kom till skolan 20 i tio och blev lite konfunderad då det inte fanns en enda människa från klassen där. Så jag kollade på schemat och upptäckte att vi började klockan ett. Hurra. Så jag åkte hem igen, läste i min bok och köpte nudlar.

Det känns som en ganska så menlös morgon, men jag har redan varit uppe i fyra och en halv timme och läst ett par kapitel i min bok, och hade jag vetat om att vi började vid ett hade jag förmodligen inte ens gått upp än, så jag ser det som en bra sak. Jag gillar att vara uppe tidigt, det är abra synd att jag oftast är för trött för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar