tisdag 9 mars 2010

Doot doot plot

Idag har varit en extremt lång dag, men jag gillar det. Hade lektioner som vanligt på förmiddagen och sedan var en av världens ledande lingivster, David Crystal, på vår skola och hade föreläsning. Han har skrivit en av våra skolböcker och jag är ju faktiskt allmänt intresserad av lingvistik så jag gick dit och lyssnade. Och det var riktigt intressant faktiskt. Skojig gubbe. Nu är jag hemma och helt och hållet slut. Så Jag ska ta och dricka en hel masa kaffe, sedan plugga en massa och sen bara se fram emot att däcka i min säng och sova halva dagen imorgon.

Glömde nästan säga att jag köpte två till av våra böcker idag, så u är det bara en fjuttig liten pjäs kvar som jag förmodligen får tag i på ett annat sätt. Jag älskar att köpa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar