söndag 21 februari 2010

Pretty girls make graves

Jag har dragit på mig en intensiv förkylning. Låg i sängen hela dagen igår och ville dö. Idag är det lite bättre, men min näsa är helt igentäppt och min hals vill döda mig. Dessutom har jag noll energi och kan inte koncentrera mig på något, vilket suger då jag måste skriva 800 ord till på min uppsats. Men första draften ska inte vara klar förrän på tisdag, så det kommer nog bli lugnt. Kanske kan skriva lite ikväll och har tid på mig imorgon också. I'm not worried. Men sedan har vi en hel massa andra saker som ska göras i skolan också. Jag börjar känna av att vi faktiskt läser B-kursen nu. Men så fort jag är över min olämpliga sjukdom så ska jag bli Viktorpedia igen. Jag kan i alla fall glädja mig åt att jag slipper snöstormen hemma i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar