tisdag 9 februari 2010

Och jag var ung när jag fann gud på ett dansgolv

Av någon oförklarlig anledning har jag lyckats gå och lägga mig tidigt jättemycket den senaste veckan. Och idag, av en ännu underligare twist of faith var jag uppe och alert redan vid tio, trots att vi inte hade någon skola. Så jag tänkte att jag kunde fortsätta att vara duktig så jag städa hela min lägenhet, sms:ade hyresvärden och fick tag i kopian på mitt kontrakt och pluggade. Jag känner mig mer än ute i god tid med det mesta vi har i skolan, och det är nog det som ger mig den tryggaste känslan i världen. Eftersom vi inte har någon skola på onsdagar så ska vi utföra vår vanliga tisdagsritual: först Open Mic på Campus och sedan Pav Tav. Jag har egentligen tröttnat lite på båda två, men förra veckan blev en sådan succé och nu har vi lite nytt blod i klassen, så jag har höga förväntningar. Men först ska jag peppa lite med Will & Grace, som jag helt hade glömt att jag hade tyckt om (I blame Joni). Men sedan blir det andra bullar. Kanel, förmodligen?

(Hoho, jag är så fyndig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar