fredag 26 februari 2010

Not that it's your movie. You think it's yours, but it's really mine. All mine!

Det är ett under att jag kom upp imorse. Somnade jättesent, och drömde konstigt. Klockan åtta ringde Cici, men jag råsomnade igen. Sedan ringde Nanne vid 10 som den ängeln hon är så jag vaknade på riktigt och orkade upp till skolan vid ett. Ikväll ser jag fram emot att bara ligga i min säng och göra inget. Igår snubblade jag i mitt rum också och lyckades ramla mot en kant på min vägg, och jag slog i min rygg så att jag nästan tappade andan. Det var lite underligt, och det gör fortfarande ont. Stackars liten Viktor. men nu har vi i alla fall långhelg och har inte skola förrän på tisdag. Jag ska plugga lite i helgen, och jag är faktiskt lite sugen på att göra det också. Men inte idag. Aldrig på en fredagskväll. Det går emot mina principer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar