måndag 8 februari 2010

Is it really so strange?

Har haft en lite skum helg. Min iPhone bestämde sig för att flippa ur precis när jag höll på att uppdatera den, så jag var tvungen att återställa den till sina fabriksinställningar, vilket betyder att all musik försvann och jag var tvungen att fylla upp den igen. Och när man har närmare 45 gig musik är det inte en lätt uppgift. Dessutom har inte min lön dykt upp än trots att den tydligen ska ha blivit insatt. Och jag upptäckte att min elmätare inte har något lås på sig, så jag skulle kunna återanvända alla mynten, men är rädd att hyresvärden kommer att kräva mig på ersättning. Även om jag inte snor något så skulle han kunna hävda att jag gjort för att det inte finns något lås på den. Så jag ska nog säga till honom ändå.

Men annars ser detta ut att bli en mycket bra vecka. Idag börjar vi inte förrän vid 13:00 och vi har inte lektioner på varken tisdag eller onsdag. Och jag har läst klart Hamlet, så allt känns mycket positivt. Och idag firar Lisa ett helt år i Brighton så grattis till henne. Nu ska jag snart skutta mot skolan och lingvistiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar