torsdag 18 februari 2010

Frailty thy name is Miami!

Hur kan det vara så att toapappret är slut på alla fem toaletterna på Miami? Jag förstår det inte. De har inte varit här och städat på tre dagar. Dålig stil. Och duschen är fortfarande av på min våning. Men jag är ändå glad - jag satt och skrev lite grann på min uppsats och trodde att det skulle ta en evighet och att jag förmodligen inte skulle få ihop 1500 ord på den informationen jag har samlat. Men när jag hade skrivit i ungefär en halvtimme och började bli trött så räknade jag orden och upptäckte att jag redan var uppe i 600 ord. Så jag kommer att klara det utan några som helst svårigheter. Hurra. Sedan så kanske det inte är det bästa jag någonsin skrivit men jag ahr ändå en vecka på mig att finputsa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar