söndag 14 februari 2010

Jag ser tillbaks på mörka moln som heter ångest, sorg och skam

Igår hade vi tacomys här på Miami vilket var det trevligaste på mycket länge. Vi var hela 11 stycken och vi satt och pratade och mumsade i några timmar. Sedan gick jag, Moa och Fanny till Pav för att sedan bege oss mot Life. Det avr planen i alla fall men sedan hade klockan blivit så mycket att vi inte tyckte att det var värt 3 pund, så de andra gick upp på övervåningen medan jag dansade hem till Lisa och chillade en stund innan jag gick hem och sov. På bara en och en halv minut lyckades jag komma hem!

Idag har jag tillbringat alla hjärtans dag med att laga en massa mat, plugga och sticka. Är det inte romantiskt? Nu ska jag bädda ner mig i min säng en stund och se på Will & Grace innan jag sover, och jag ber till gudarna att jag inte kommer plågas av konstiga drömmar. Ända sedan jag kom tillbaka till Englandet har jag nästan utan undantag haft drömmar varje natt, som antingen är så verkliga att jag inte kan hålla isär dem från verkligheten eller bara är jätteskumma och skrämmande. Jag som brukar skryta med att jag aldrig drömmer (jag tror att hela grejen med att man jämt drömmer bara är en myt). Men tydligen gäller inte det på brittisk mark...

Och den underbara Lisa hade en extra iPodsladd som hon gav mig. Good bye glapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar