söndag 28 februari 2010

I live between concrete walls

Idag skulle vi ut, och till Life dessutom (vi har äntligen tagit oss bort från Pav Tav) och det kostade fem pund i inträde. Men det burkar vara kul där. Idag, däremot, kände jag mig inte alls på rätt humör. Var dimmig, och inte av alkohol som det borde vara. Sedan kände jag mig illamående och bara allmänt off, som man säger på engelska. Så efter bara en öl och bara en timme så gick jag hem. Nu ska jag äta pasta med massa oliver och hoppas att jag är pigg och glad imorgon.

---

Men vår "förfest" var kul i alla fall. Och den slutade tydligen med att vår hyresvärd kom till loungen och sa att alla måste gå. Han var tydligen jättearg. Som tur är var ingen som bodde här i loungen då, och man kan aldrig skylla på mig, Moa eller Fanny, eftersom vi inte hade bjudit dit någon av de högljuda a-kursarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar