lördag 13 februari 2010

I put the eek in freak.

Ah, life is good. Var pigg igår så jag tog mig från the prison of my room och följde med flickorna till Lisa. Där satt jag och var nere fram tills klockan halv ett då jag av ingen anledning kände mig glad och lycklig igen, och nu älskar jag Brighton igen. Idag har jag dessutom varit uppe länge och gjort lite research om Hamlet och läst lite lingvistik samt gjort en jättegod lunch. Det är galet hur mitt humör kan svänga så drastiskt på bara några timmar, men jag gillar det. I alla fall när det går uppåt. Ikväll ryktas det om hemmafest hos Jimmy och det kommer jag nog få tid till. Är så glad att min feberdag faktiskt bara var en dag, men jag ska också ta det lugnt så jag inte faller dit igen.

Fram tills ikväll ska jag nog mest dricka kaffe och läsa mer lingvistik. Och drömma mardrömmar om den det här äckliga djuret.


Jag menar, vem kom på att man kunde göra krabbor i jätteformat? Den personen borde skjutas. Ischk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar