måndag 30 mars 2009

Sweetness, I was only joking when I said I loved you

Finally the nightmare has ended. Skrev Realiatentan imorse, och det känns verkligen som jag borde ha fått G i alla fall, vilket betyder att jag kan släppa det ämnet för evigt och glömma all information jag tryckt in de senaste veckorna. Hurra. Nu kan mitt liv fortsätta igen och ikväll kommer Terese och äter popcorn.

Jag har dessutom återupptäckt min passion för engelska. Låg och läste i "The Catcher in the Rye" igår kväll och kom ihåg att jag läste den första gången i tvåan på gymnasiet, och att jag fortfarande har kvar min book report. Så jag tänkte att det kunde vara kul att se vad jag skrev om den då, eftersom den faktiskt har blivit en av mina absoluta favoritböcker. Så jag hittade en hel hög med papper från gymnasiet, och jag blev så överraskad av att se hur duktig jag faktiskt var på engelska en gång i tiden, och hur mycket jag saknar det. Hittade även en kort historia jag skrev, och inte för att skryta, men den var jättebra. Vet inte när jag faktiskt skrev något seriöst senast. Det kanske jag borde börja göra igen. Leva ut min poetiska sida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar