tisdag 31 mars 2009

Running to stand still

Idag var jag med Jocke, och det var alldeles trevligt. Har dessutom beställt biljetter till Stockholm för att hälsa på Cici i slutet av nästa vecka. Det ska bli trevligt. Känner verkligen att jag behöver komma bort från Göteborg ett tag... England kan inte komma fort nog. Behöver lite ny mark, något nytt och spännande.

Fast jag älskar ju Götet också. Har bara en av de kvällarna, som man har ibland. Ska nog ta och kolla på lite Family Guy och bli glad, och sedan vakna upp imorgon till sol och glädje.

Idag fick jag för övrigt ett ryck och bestämde mig för att gå mot stan. Hann ända till Linnéplatsen innan jag tröttnade. Bra jobbat!

Running to stand still
Crouching to be tall
Feeling to be numb
Grieving to be happy
Loving to be hated
And Hating to feel love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar