onsdag 11 mars 2009

It's not me, it's you

Men oj, just som jag började känna att Arvika inte kommer att ha något spännande i år, förutom Depeche Mode, som ärligt talat inte är så roliga, och alla gamla bekanta band som Alice in Videoland och dylikt, så har de släppt största bomben: Nine Inch Nails kommer! Det kommer bli stort. Dessutom kommer Fever Ray (så förhoppningsvis får jag se henne tre gånger i vår/sommar :D ), First Aid Kit och Welle:Edrball. Arvika kan verkligen när de försöker. :D

Dessutom har jag upptäckt hur bra Lily Allen är. Har mest dismissat henne förut som kommersiellt trams, men två bra låtar, men lyssnar precis igenom hennes nya skiva, och den är riktigt bra. Jag förstår äntligen parallellerna till Kate Nash. I like.

Sist men inte minst ville jag bara säga till Jocke att jag tänker på dig, och allt kommer lösa sig med Marita. <3

1 kommentar:

  1. Wow, inte illa! NIN och Welle, det blir bra det :) men är Welle som står högst på priolistan sedan NIN och Depeche.

    SvaraRadera