tisdag 3 mars 2009

Electric Feel

Men ibland blir jag inte klok på skolan. Förutom att vi hade ännu en helsövande realia-lektion där jag lärde mig noll, så fick jag dessutom reda på att vi ska läsa en ny bok. Vi har fortfarande ca 150 sidor kvar i "Un Sac De Billes" och nu ska vi tydligen ha läst 60 sidor ur "La Vie Devant Soi" tills på måndag. Så av någon outgrundlig anledning ska vi läsa två böcker parallellt, samtidigt som vi har grammatik, fonetik, realia, talfärdighet och uttal. Så hej då till mitt sociala liv?

Annars känner jag mig cool, för DennisM var med i det nya numret av nöjesguiden, och jag och P. träffade faktiskt honom för några veckor sen. Haha, jag har träffat en kändis, även om han egentligen inte är känd. Men ändå. :) Coolare än Jill Johnsons barnvagn i alla fall.

Här är för övrigt en blogg om det glamorösa livet i Växjö, där underbara Nunne gästspelar ibland: http://holdmypoodle.blogg.se/

Sedan har jag dessutom den bästa medicinen för när man är hängig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar