måndag 23 mars 2009

Six afraid of seven cause seven ate nine

Känner ni ibland också att ni får svackor då livet bara går på rutin? Det får jag i alla fall ibland. Det brukar inte bli så ofta eller så länge, men ibland bara maler det på utan någon som helst förändring. Just nu känner jag att jag kom ut från en sådan period, och livet känns mer... levande på något vis. Det är vår ute, jag har varit ute och sprungit idag och jag känner faktiskt för att plugga en del idag. Dessutom har jag ny musik att lyssna in mig på, och det gör faktiskt mycket för mitt välbefinnande. Har alltid haft svårt att förstå hur många människor kan leva utan musik. Och då menar jag inte att bara lyssna på radion i bilen. Jag har musik i mina öron från det att jag vakar till det att jag somnar, med undantag från skolan och möjligtvis när jag ser på tv. Musik är fint. :)

Men nu ska jag duscha och sedan blir det Realia för hela slanten. Våger inte ens tänka på hur underbart mitt liv kommer att vara när den tentan är över om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar