söndag 8 mars 2009

A pill to make me numb

Jag är sedan länge över melodifestivalen. Förr brukade det vara religion, men sedan kammade jag mig och fick en musiksmak. Och även om det vanligtvis inte finns ett enda vettigt bidrag så tycker jag att det är hysteriskt roligt att se på. Och att läsa folks kommentarer på bloggar och dylikt. Det är så gulligt att folk verkligen tar det på så stort allvar. Men - jag blev faktiskt glad när Caroline af Ugglas gick vidare till Globen. Jag tycker mycket om låten, och hon är så underligt cool på något vis. Way to go!

I övrigt var gårdagen jätteskoj, förutom att jag har Dooleys över halva mitt golv. Och någon borde tejpa ihop mina fingrar när jag dricker vin. Men så kan det vara. Jag hade skoj i alla fall, och det är det som betyder något. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar