lördag 28 mars 2009

I wanna be like frickin Mother Theresa. But in a diva kind of way.

Ojoj, minsann. Jag var med Emma på Rockbaren i torsdags, vilket var trevligt, men sov inte speciellt mycket, så orkade verkligen inte plugga ett dyft igår. Och sen var jag tvungen att jobba, vilket betyder att jag måste plugga arslet av mig idag och imorgon, om jag ska klara den här hemska tentan. Men ikväll har Catrin på jobbet födelsedagsfest som jag har lovat att gå på. Får se till att inte stanna alltför länge så jag kan plugga hela dagen imorgon.

Men i alla fall - det roliga är att jag fick stå i BOP-en igår på jobbet (det är där all friterad mat görs) och jag har aldrig varit i köket. Det var asroligt att göra kycklinburgare, plus att jag såg cool och manlig ut i kepsen och förklädet. Skoj minsann.

Men u ska jag läsa om Renässansen. Hurra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar