lördag 25 april 2009

The Bachelor

Har haft en bra dag, med plugg, sol och jobb och allt sådant. Plus att DJ tittade förbi på jobbet och köpte mat. Det var trevligt. Men det var inte det jag ville skriva - Patrick Wolfs nya skiva har läckt ut på nätet, och trots att jag gärna väntar tills jag kan köpa skivan ordentligt så kunde jag inte låta bli. Inte en chans att jag väntar till Juni när den finns nu. Och den är helt underbar. Verkligen episk. Det är som att han knyter ihop sina två första skivors mörker och folkinfluenser med lite mer elektroniska inslag, och tredje skivans fina arrangemang. Det känns helt nytt, men ändå så Wolf. Den här skivan kommer jag nog inte sluta spela på repeat än på ett par månader. Love, love, LOVE!


2 kommentarer:

  1. Var nånstans hade skivan läckt ut? Inte på pirate bay, va?

    SvaraRadera
  2. Jopp. Pirate Bay. Och massa andra ställen också tror jag.

    SvaraRadera