måndag 6 april 2009

Hisingen luktar gräs, mamma

Och Västra Frölunda luktar bara gödsel. Vart jag än går luktar det kobajs (och det är inte jag - jag svär).

Har haft en alldeles utomordentlig helg, med sol, glass, jobb, Nunne, Alma och mr. DJ. Dessutom har jag lov nu, vilket känns mer än välkommet. Har haft medarbetarsamtal på jobbet, och det är skoj minsann. Att få höra att det man gör faktiskt uppskattas. Skall också få en liten löneförhöjning för att de är så nöjda med mig, och det känns underbart. Just nu njuter jag bara av livet och av att vara ledig, och längtar hemskt mycket till torsdag. För torsdag = Stockholm = Löveli = assöm!

Dessutom fick jag stå i den andra delen av köket idag. I'm advancing.

2 kommentarer:

  1. Vad har jag med Hisingen och gräs och Västra Frölunda och kobajslukt att göra? Försöker du tala om för mig att jag luktar illa? Grattis till tentaresultatet, lika bra som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Därför att det är en låttext, förstår du. Du tror väl inte att jag hittar på någon av mina titlar själv, va?
    Men tack så mycket. :D

    SvaraRadera