fredag 6 november 2009

Wel help the helpless

Igår var en spännande dag. Jag missade den berömda "Bonfire Night" i England, men känner mig rätt glad ändå. Som kloka Lisa sa: "Det är bara som en dålig Valborg ändå, fast vi är smarta nog att inte ha den i november". Så vi satt några timmar på Fishbowl, vår måndagspub, och jag drack bara en cola. En liten till råga på allt. När Viktor bestämmer sig för något, så är det så. Men på lördag har det gått en vecka, och det ska vi fira på The Loft och 13 Monsters.

Idag fick jag för mig att börja kolla på Angel, något som jag har börjat med typ tre gånger de senaste två åren utan att lyckas så bra. Kommer halvvägs genom första säsongen och tröttnar. Men nu känns det så rätt. Börjar där jag slutade senast, och kommer inte ge mig förrän det är slut. Hade nästan glömt hur mycket jag älskar den serien, och hur nostalgisk jag blir varje gång jag ser den. Älska Angel. Men först duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar