söndag 1 november 2009

Bye to Albion

Har haft ett par underbara dagar med familjen. En massa mat och shopping och bara mysmys. Kommer att sakna dem, men snart är det jul och då kommer jag hem. Hade en rolig konversation med min mamma om en liten leksakshäst jag hade som liten, som jag helt logiskt döpte till Hejom Fejom. Det tyckte jag var lite skoj. Viktor var inte som andra barn.

Nu känns det lite skumt att börja skolan igen efter nästan en veckas ledigt, speciellt då jag börjar känna mig lite sjuk igen. Kan ha något att göra med att jag sprang runt i natten iförd lila klänning och strumpbyxor. Men vad vet jag. Jag var i alla fall snyggast på Halloween, och bilder kommer när jag orkar. Har varit ett bakisvrak idag, och har kommit fram till att jag ska ha en vit vecka nu. Kan vara en bra idé...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar