onsdag 25 november 2009

Regen Regen auf alle Wegen

Det är nästan läskigt hur mycket det blåser i Brighton just nu. Jag kan tycka att Göteborg är en rätt blåsig stad, och hittills har det blåsigaste jag varit med om varit Nerja i Spanien där det var två meter höga vågor. Men det är ingenting mot vad det är här. Ibland är jag rädd att jag ska blåsa ner hela vägen till havet. Idag har vi alla haft en seg slappisdag, som tradtionen är på onsdagar då vi är lediga. Jag har varit duktig och både pluggat och stickat, men nu har det gått alldeles för länge sedan vi var på cafét, så detta skall åtgärdas.

Dessutom är den kära Ingrid tillbaka. Hon var bara borta i två dagar, men det kändes så mycket längre. Fatta då avd som kommer att hända nr jag är ifrån alla i en månad? Hemska tanke. Fast då har jag visserligen alla älsklingar i Västergötland att mysa med. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar